Dołączył: 19 Mar 2009
Posty: 407
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: Wrocław Płeć: Mężczyzna
Witam witam
oto niespodzianka byłem zrobić przegląd na nowo zakupionego schwalbe i pan diagnosta mówi że jego dziadek to miał takiego simsonka ale na pedały i tak juz poszło szybki wyjazd do dziadka oględziny w piwnicy i jest szczęśliwy zakup dziadek już nie jeżdzi a wnuczek zerwał linkę od gazu i dostał zakaz ruszania simsonka uuuuuuuuuuuuu i tak się uratował
Musiałem dziadkowi obiecac że jak zrobię to mam przyjechać i jeszcze raz chce się nim przejechać
Dziadek ma już 84 lata kupił go nowego po wypłaceniu 300 zł przyniósł dowodzik rejestracyjny i książeczki
Dzisiaj po przeczyszczeniu simek odpalił wszystko działa i jeżdzi dostał nowe dętki i lineczkę do licznika
No brachu musisz się spieszyć z tym remontem jeśli chcesz dotrzymać obietnicy Kolejny sim uratowany przed "wnuczkiem" który i tak go nie rozsprzedał na Allegro
- Wysłany: Pią 20:05, 10 Kwi 2009
dropio ******
Dołączył: 15 Mar 2009
Posty: 3001
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: trójmiasto Płeć: Mężczyzna
Rocznik 57 59 ?
- Wysłany: Pią 20:14, 10 Kwi 2009
MLYNEK ******
Dołączył: 19 Mar 2009
Posty: 407
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: Wrocław Płeć: Mężczyzna
59r
mam pytanko czy numeracja ramy i silników miała jakąś zależność jak schodziły z taśmy produkcyjnej?
bo tu mam pewność że jest oryginał i numer ramy i silnika zaczyna się od 55
- Wysłany: Pią 20:36, 10 Kwi 2009
dropio ******
Dołączył: 15 Mar 2009
Posty: 3001
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: trójmiasto Płeć: Mężczyzna
Oczywiście numery fabrycznie nadawane mają swoje powiązanie
więc jak możesz podaj obydwa i zobaczymy,czy silnik jest
montowany fabrycznie.
Dołączył: 19 Mar 2009
Posty: 407
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: Wrocław Płeć: Mężczyzna
OJ Artur tak przed swiętami a ty tylko o tych SR1
WESOŁYCH SIMSONKÓW
NR ramy 544596
NR silnika 544596
Ostatnio zmieniony przez MLYNEK dnia Sob 8:52, 11 Kwi 2009, w całości zmieniany 1 raz
- Wysłany: Sob 11:50, 11 Kwi 2009
dropio ******
Dołączył: 15 Mar 2009
Posty: 3001
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: trójmiasto Płeć: Mężczyzna
Paweł ! Coś chyba nie tak! dw identyczne numery?
Silnik jest zawsze o wyższym numerze.
Ale sztuka bardzo ładna, gratuluję!!!!
- Wysłany: Sob 12:15, 11 Kwi 2009
piterson ******
Dołączył: 17 Mar 2009
Posty: 395
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: Łódź Płeć: Mężczyzna
Noo piękna (oryginalna) sztuka ... gratuluję
- Wysłany: Sob 12:50, 11 Kwi 2009
dropio ******
Dołączył: 15 Mar 2009
Posty: 3001
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: trójmiasto Płeć: Mężczyzna
To jest końcówka roku 1959, po niej szedł już model sr2e.
- Wysłany: Sob 13:47, 11 Kwi 2009
MLYNEK ******
Dołączył: 19 Mar 2009
Posty: 407
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: Wrocław Płeć: Mężczyzna
jak kupuję takie sztuki to jakoś niemam serca zeby je rozbierać i odnawiac tylko mechanicznie i moze chromy ale bardziej podoba mi sie taki z kawałkiem historii i takm już sie nazbierało kilkadziesiat
sorki mała pomyłka silnik to 565509
Ostatnio zmieniony przez MLYNEK dnia Sob 13:50, 11 Kwi 2009, w całości zmieniany 1 raz
- Wysłany: Sob 19:04, 11 Kwi 2009
dropio ******
Dołączył: 15 Mar 2009
Posty: 3001
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: trójmiasto Płeć: Mężczyzna
Silnik OK! od początku od fabryki, oryginał z tego modelu.
Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach